Jaka jest gwarancja na sprzęt?

Sprzęt w stanie nowym lub fabrycznie regenerowanym objęty jest gwarancją producenta. Sprzęt w stanie USED (używany, poleasingowy) to 3 miesiące gwarancji realizowanej w serwisie ASPARE. Sprzęt w stanie Regenerowany (Refurbished) to 12 miesięcy gwarancji ASPARE. Okres gwarancji może być opcjonalnie przedłużony nawet do 36 miesięcy i jest każdorazowo wskazany na dokumentach zakupowych.

Czy oferowany sprzęt można wynająć?

W ASPARE proponujemy wynajem krótkoterminowy na dowolne urządzenia, w szczególności na sprzęt poleasingowy lub regenerowany – szczegóły oferty każdorazowo przygotuje Państwu nasz konsultant. W przypadku urządzeń nowych proponujemy opcje najmu długoterminowego lub leasingu operacyjnego lub finansowego.

Jakie są formy płatności?

W ASPARE akceptujemy dwie formy płatności: przedpłatę przelewem lub wysyłkę za pobraniem (w przypadku towaru posiadanego na stanie).

Jaki jest czas dostawy zamówionych produktów?

Czas dostawy jest zależny od tego czy dany towar posiadamy na stanie (przekazanie do wysyłki w 24h), czy znajduje się w stokach magazynowych naszych partnerów na terenie UE (realizacja od 2 do 14 dni). W przypadku jeżeli czas oczekiwania jest dłuższy informujemy o tym fakcie Państwa przed zamówieniem produktu.

Jak zamawiać produkty?

W celu zamówienia produktów z bazy produktów lub z Hot News skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 604 459 813 lub email: office@aspare.pl. Po sprawdzeniu dostępności i ceny danego produktu otrzymasz od nas Fakturę proforma.